24-08
Hehe , eindelijk loopt tie enzo. Rijdt goed, ik denkt dattie em wel goed trekt en op top rijdt

Hier een paar foto's en een filmpje

Ik ben wel blij met dit ding, eindelijk loopt tie en rijdt tie. Nog wat ik even moet doen is een lichtje regelen, en dan een goeie bout voor me uitlaat + nog evene en kentekenhoudertje halen.
Owja hier ut filmpje

Link
Goeie vriend van me heeft me geholpen ermee

Setup
Technigast Next R
15/15 Dellorto sproeier 68
26-22
Filtertje die bij de Carb zat.
65cc Airsal met 50cc Tomos Brom Kop
19-08
Morege,
Zo hehe , eindelijk zit er heel wat gedeeltes in elkaar :p, blij dak er bijna helemaal vanaf ben. Moet helaas nieuwe spatborden kopen want deze zijn niet de goeie maat >,>. (Of iemand heeft tips?) Ja mijn achterspatbord is te dik, dus hij past niet en mijn voorspatbord ziet er ook niet echt goed uit :p (Of toch wel? Nja hulp is altijd handig ;d) Maar hij lijkt mij te lang naar voren toe.
Alvast 2 fototjes ;d (Hij moet nog schoongemaakt worden door alle vieze vingers die erop gezeten hebben enzo)

Morgen maar weer verder, en nieuwe spullen halen. (Knipperlicht ding, remkabels, en de rest weet ik nie meer

18-08
Heey,
Alles is gespoten enzo, en morgen gaat alles in elkaar

13-08
Zo zag ie er vanochtend uit :

De setup op deze foto is
Tecno Bullet
14/12 dellorto sproeiertje 62
26-22
Een minibike powerfilter ;p
Standaard 50cc met een 50cc HD kop
M'n plan is om de velgen en spatborden beetje donkerrood te spuiten en de rest gewoon zwart ;d.
Kep ut spul al binnen enzo

De setup die ik wil hebben is
Technigas Next
15/15 Dellorto Sproeier? (ik denk 66 of 68)
26-22
Zelfde filter
65cc Airsal met 50cc kop (misschien HD kop als ut kan)
Paar foto's van nieuwe onderdelen ;d

Ben al een stukje verder dan dit hoor, ben vandaag bezig geweest met het demonteren van alles en beetje schoonmaken enzo

Oftewel zo ziet tie er nu uit

En dat was ut dan tot nu toe, later wordt ut verder schoongemaakt, geschuurd en gespoten met primer, grondlak, kleur , blanke enzo