Hoe en waarmee tik je die pen deruit? Bij mij zitie nogal vast.Cilinderkop er af.
Cilinder er af.
Dan aan de zijkanten van je zuiger zit een gat met ,ongeveer een halve cm diep in dat gat, een ijzeren ringetje. Die aan beide kanten eruit halen en niet in je blok laten vallen.
Dan de pen die in je zuiger zit eruit tikken en dan je zuiger eraf halen.
Passen doet het wel, zou alleen hem alleen wel even opmeten. Te lang is niet erg, te kort is minder relax.Hallo, ik wil dus een achterremkabel bestellen alleen ik zie nu op scooterminibikeshop dat je een imitatie hebt van 3.50
en eentje van 10,- Weet iemand als de imitatie achterremkabel op de tomos quadro past?
hoe kan het dat mijn band dan toch leeg is... gewoon leeggelopen doordat ik hem 5 weken niet gebruikt heb?als het niet dient ter voorkoming van het ontsnappen van lucht.. is mijn band dan alsnog wel zachtjes leeggelopen (hij staat nu al 5 weken stil)?.. want ik vind het wel opvallend dat de achterband (waar het dopje wel op zit) níet leeg is.... en bovendien ben ik al eens naar de brommerboer waar ik hem gekocht, geweest om hem op te laten pompen..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten