Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
ik heb een tomos standard snor 25 km uitvoering. uit 2004. met een puntblok en elektronische ontsteking kan daar een eurobegrenzer op? zo ja welke draad moet ik dan nemen??
Het werkt gewoon niet op een Tomos. Waarom niet moet je niet aan mij vragen. Heb niet zoveel verstand van begrenzers
Een echte held rijdt gewoon altijd 80, ook op de rollerbank.
De CDI van een scooter werkt ook anders als de bobine van Tomos. Je kan ze inderdaad mailen, maar voor zover ik weet is er geen kant-en-klare begrenzer voor een Tomos.
als je hier even heen mailt en dan zegt dat je n tomos met cdi hebt (die heb je neem ik aan ?)
en vraagt of hun die voor die tomos hebben. zo ja dan krijg je er een handleiding bij voor het aansluiten, zo niet, pech dan zijn er toch geen euro begrenzers voor tomos
ik zie toch echt wel een c een d en een i staan en ook nog van n tomos, dus ik weet niet of ik het fout heb, maar ik dacht dan toch echt wel dat er een cdi op een aantal tomosjes zit..
Hallo,
Bedankt voor je interesse in de EURO-begrenzer. Helaas werkt de begrenzer daar niet op omdat deze brommer geen regelbare cdi unit heeft. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,