heb het idee dat er al pakking op gesmeerd was door de vorige eigenaar, want heb echt 2,5 uur lopen klooien voordat de eerste centimeter los kwam, maargoed, zal dit probleem pas weer hebben als er een nieuwe cilinder op moet.. als ik dan niet al een nieuwe tos heb:D.
ik denk toch dat je cilinder gewoon vast zat van vele jaren niet eraf geweest te zijn, ik heb vanavond ook net mijn cilinder eraf gehaalt en heb er ruim drie kwartier keihard op moeten rammen met een balk en een hamer,er was geen beweging in te krijgen.ik ben de tapeindes ondertussen goed in blijven spuiten met kruipolie WD-40
en de cilinder steeds trekkent heen en weer blijven bewegen.het probleem is dat de tapeindes geroest zijn,daardoor dikker zijn geworden en aan de cilinder vast zitten omdat het er waarschijnlijk in al die jaren nooit meer uit elkaar is geweest, ik heb een foto ervan met wat ik ervoor gebruikt heb aan gereedschap, ook heb ik een foto van de zuiger met cilinder, er zitten flinke poorten in .ik vraag me af of ik een 50 snel heb? of is het een gewone 50cc cilinder? er staat wel tomos A55 op maar ik heb al meer een tomos A55 cilinder in mijn handen gehad en daar zaten niet van die poorten in.ik hoop dat iemand me kan vertellen?
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
kijk ook even bij mijn nieuwe Honda MT project..