Kick!Wat is een standaard sproeier van een 14/12?
Dankje!!! ik kan het niet zelf bekijken, want mijn kraantje wil niet dicht52/53
kijk naar je bougiebeste mensen,
heb nu setup zoals mn onderschrift met sproeier 58.
vind dat de brommer een beetje langzaam op gang komt. zou een maat 60 er voor kunnen zorgen dat mn brommer sneller optrekt? en hoeveel benzine extra gaat dit me kosten? rij nu 1 liter op 35 kilometer. of moet ik denken aan een 15/15 mm carb? bijkomende vraag voor de 15/15 is of je daar ook een 60 sproeier in kan stoppen of krijgt hij dan te weinig benzine?
Heey spranck,beste mensen,
heb nu setup zoals mn onderschrift met sproeier 58.
vind dat de brommer een beetje langzaam op gang komt. zou een maat 60 er voor kunnen zorgen dat mn brommer sneller optrekt? en hoeveel benzine extra gaat dit me kosten? rij nu 1 liter op 35 kilometer. of moet ik denken aan een 15/15 mm carb? bijkomende vraag voor de 15/15 is of je daar ook een 60 sproeier in kan stoppen of krijgt hij dan te weinig benzine?
volgens mij moet je bougie altijd bruin zijn, of het nou 50 of 70cc is.Mijn bougie is donker grijs moet ik nu kleiner of groter ?
Want heb een keer gehoord sat je met een 70cc je bougie grijs moet zijn en met 50cc bruin ?
[ Post made via Mobile Device ]
Dankje, ik vond het ook al een mooi "koffie" kleurJa, ziet er goed uit, het gaat om de elektrodenkleur. Die zwarte rand eromheen is niet belangrijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast