Gisteren en vandaag verdergegaan met het verwijderen van de originele stickers. Nadat het monnikenwerk verricht was heb ik gelijk de nieuwe exemplaren aangebracht.
Zie hier het resultaat:

03-09-2010
vandaag begonnen met het verwijderen van de stickers op het frame, heb de nieuwe custom stickers binnengekregen dus wilde gelijk aan de slag. had er 1 sticker bijna af, toen mijn buurman aankwam met bier...

03-09-2010
Heb al aardig geklust aan de brommer. Mede mogelijk gemaakt door de kennis op dit forum! Mijn dank daarvoor.
Wat is er inmiddels vervangen:
- Buitenband voor
- Buitenband achter
- Remkabel achter
- Bromkop gemonteerd
- Kickstartveer vervangen (fail)
- Techno uitlaat gemonteerd
Heb wat foto's gemaakt van hoe de brommer er nu bijstaat.
Heb hem niet gepoetst omdat de keerring bij het voortandwiel lek is.. blijf anders poetsen. deze vervang ik waarschijnlijk volgende maand.
Rechterkant

Techno uitlaatje +10km/h

Linkerkant

Voorkant met mooi zicht op de uitlaat

Setup op dit moment:
50cc cilinder
Bromkop
Dellorto sha 14/12
Sproeier 58
Techno uitlaat
VTW 26 ATW 22
Top rond de 55km/u
Ik heb nieuwe stickers besteld voor de tomos. Komen hopelijk snel binnen.
Als laatst van deze update nog een lijst met dingen die nog op de plank staan:
- Mandenhouder verwijderen
- Keerring vtw vervangen
- Schokdempers 30cm monteren
- Zadel vervangen
- Ronde koplamp
- Kickstartveer vervangen
- Kilometerteller monteren
- Schuimfilter instaleren
- Frame spuiten (volgend jaar ergens)
______________________________________________________________________________________________________
Voor mijn werk heb ik een redelijk nette Tomos Standard aangeschaft. NL geregistreerd in 2004 maar hij is ouder.
Het brommertje heeft een aardig tijdje bij een particuliere handelaar in de schuur gestaan. Maar startte netjes na 2 keer kicken!
Setup bij aankoop:
50cc cilinder
Snorkop
Dellorto sha 14/12
Sproeier 58
Standaard uitlaat
VTW 26 ATW 22
Top rond de 43km/u
Hiervolgend de eerste foto impressie zoals geplaatst in de advertentie van marktplaats.

zoals jullie zien inclusief mandje

______________________________________________________________________________________________________