Hoi allemaal,
Ik heb een probleempje.... Ik heb een paar maanden geleden een oude (geen idee wat het bouwjaar is) tomos s25 gekocht.
Pas gaskabel, remkabels vervangen en een sproeier maat 54 op gezet. Een paar dagen geleden viel hij steeds uit als ik stil stond. daarna startte hij gelijk weer. maar liep dus niet stationair.
nu heb ik hem pas een nacht in de regen laten staan. (week eerder ook gedaan, cabarateur schoongemaakt en hij liep weer als een zonnetje) Ik heb die ochtend een aantal kilometer nog gereden en toen ging hij ineens steeds zachter rijden.
Tot hij op een gegeven moment helemaal uitviel en de motor alleen nog maar bleef lopen als ik de choke helemaal indruk en vol gas geef.. Als ik de choke dan los laat maakt ie even heel veel toeren en rijdt een paar km/h en valt dan weer uit.
Vanmiddag heb ik de cabarateur maar weer schoongemaakt, kleinere sproeier opgezet(52) en de luchtfilter gecontroleerd. Toen ik de uitlaat eraf haald kwam hier allemaal water uit. Hij heeft nog steeds hetzelfde probleem en ik echt geen idee wat het probleem zou kunnen zijn. Bougie ziet mooi koffiebruin dus denk niet dat het in de sproeier zit.
Hebben jullie de oplossing voor mij? ik weet niet heel veel van motoren af dus graag jip en janneke taal:-P
Bedankt alvast!