Berichtdoor Fakemon » 18 sep 2010 15:22
Zo, tijdje geleden alweer dat hier wat gebeurt is met deze Tos. En dat ik online ben geweest.
De Tomos is een beetje achterstallig met onderhoud op dit moment. Viel mij het meeste op toen het nummerbord en de uitlaat eraf vielen.
Ik reed gewoon vrolijk door de straten van het kalme Vriezenveen tot ik merkte dat ik wel ernstig veel kabaal maakte. Alle drie de ophanging schroeven zijn er blijkbaar uitgetrild o.i.d. Uitlaat zit er alweer onder, ik vermoede eerst dat de koppen van de schroeven waren afgebroken en dus het schroefdraad nog in de cilinder zat. Meevallert.
Verder viel het nummerbord er een paar weken geleden al af maar reed ook wel zonder hé. Zonder uitlaat wat minder. Nu dus even een grote beurt erover.
Ik kom zojuist weg bij Valk, een brommerzaak. Nieuw achterlicht gehaald omdat het oude lampje kapot is + het kapje mist. Voor minder geld kon ik een nieuwe kopen..
Waarschijnlijk word het een ingekort achterspatbord, en het achterlicht is een universele kleinere.
De ophangingspunten aan de zijkappen zelf zijn ook afgebroken dus even iets erop verzinnen.
.::▲ Even if you win the rat race, you're still a rat! ▲::.