overtoerenAls je een groter atw monteert is het niet zo verwonderlijk dat je langzamer gaat. Ik denk dat je last hebt van overtoeren. Wat is je beweegreden geweest om een groter atw te nemen?
Ja en? Als je niet opvalt (bijvoorbeeld door niet zo hard te rijden) heeft de politie geen aanleiding om je staande te houden of op een rollenbank te zetten. In mijn jeugdjaren stonden er rond de school vaak rollenbanken, maar denk maar niet dat ik er 1 keer opgestaan heb.denk dat ie het over rollerbank heeftja hoor. Maar je kan ook minder gas geven.....
volgensmij moet tegenwoordig gewoon iedereen op de rollerbank... helaasJa en? Als je niet opvalt (bijvoorbeeld door niet zo hard te rijden) heeft de politie geen aanleiding om je staande te houden of op een rollenbank te zetten. In mijn jeugdjaren stonden er rond de school vaak rollenbanken, maar denk maar niet dat ik er 1 keer opgestaan heb.denk dat ie het over rollerbank heeftja hoor. Maar je kan ook minder gas geven.....
ik ben ook toevallig 2x langs een rollerbank geglipt, maar ze hoeven me maar 1 keer te pakken en ik krijg of een boete van onze grote vriend de officier van justitie en ben m kwijt, of ik betaal 200 eurootjes (hangt er van af of ik nou harder of zachter dan 55 ga, ff keertje meten).Ik rij nog geregeld op mijn trouwe Tomos, ook langs rollenbanken. Maar geen een keer staandegehouden, zal wel liggen aan houding....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten