ja ikzat al aan een bullet uitaat te denkenvrij weinig denk ik.
en ik denk dat je zachter optrekt want een homoet is vrij hoogtoerig. oftewel in lage toeren niet veel trekkracht. ik zou gewoon voor een standaard snel gaan.
ik vond een bullit wel een goede vooruitgan op me standaard snel.Bullit is een dikke afrader. Die overigens ook hoogtoerig is. Zelf gehad en erg ontevreden over.
Homoet kan wel. Ga je zeker wel harder mee. Alle teruglopers zijn ook aanraders, plus een proma of techno krul.
Standaard snel zal het ook lekker doen.
Van een bullit ga je spijt krijgen.
ik wil wel een foto zien eigenlijk hahaja uitlatenik heb nog een hele mooie chrome standaard snel opgevult met nieuw demperwol en zelfgemaakte vergrote demper waardoor die meer doorlaat en nog sneller is met een zeer mooi geluid,en hij is te koop
met stalen popnagels trilde die bij mij ook losTechno cc is een goede uitlaat. Gewoon stalen popnagels erin en hij zit geweldig.
Niet vergeten dat de demper van een bullit dezelfde popnagels heeft en ook erg snel los zit.
Promas zijn zeker nog te koop. Niet nieuw, maar vaak 2e hands en nog in goede staat.
Geen bullit.
Geen homoet.
Techno krul kan.
Standaard snel kan.
Terugloper kan.
Allemaal wel ongeveer even goed. Enige nadeel van teruglopers is het grote gewicht. En soms breken ophangpunten af.
Ik ging voor een standaard snel. Die is stil, ga je wel 10km harder mee, is onopvallend voor politie, goedkoop in aanschaf, chrome dus roest minder snel.
ik wil wel een foto zien eigenlijk hahaja uitlatenik heb nog een hele mooie chrome standaard snel opgevult met nieuw demperwol en zelfgemaakte vergrote demper waardoor die meer doorlaat en nog sneller is met een zeer mooi geluid,en hij is te koop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten