Ik heb hetzelfde als jou gehad dan. Ik kocht ook een brommer die wat langer stil had gestaan. Hij trok ook voor geen meter op, ik moest eerst 3km rijden voordat het beter ging. Toen heb ik hem naar de brommerwinkel gebracht voor andere reparaties, en verder werd er gelijk gekeken naar dat slome/krachtloze optrekken. Hij belde mij toen op en vroeg of de uitlaat die eronder zat er altijd op heeft gezeten. Ik zei ja, en toen heeft hij hem afgestelt op die uitlaat. Wat hij met dat afstellen bedoeld, en wat hij er dus aan veranderd heeft, weet ik niet. Feit is dat hij nu wel veel beter optrekt als voorheen....ja van mij ook deed het ook na 1x trappen.. maar je merkt wel hij moest eerst echt heeeel goed warmlopen voordat je vooruitkwam en dat gaat nu steeds ietsje beter.
Maar hoe bedoel je begrenst? Bij een helemaal orginele moet dat dan toch eigenlijk ook niet zo zijn of wel?
En tsja die begrenzing mag er opzich wel uit van mij als ik em kan vinden weet alleen niet waar ik zou moeten zoeken
@ pardo: ik neem nie taan dat ze een begrenzing erin zetten dat het dan niet goed is he ?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten