op die setup niet hoor.wat is je tandwielverhouding? het kan ook zijn dat je last hebt van overtoeren als je een groot ATW hebt
je weet nu alleen nog maar ze cilinderkop en uitlaat, ik heb ook last van overtoeren met mijn setup(is natuurlijk wel iets zwaarder)op die setup niet hoor.wat is je tandwielverhouding? het kan ook zijn dat je last hebt van overtoeren als je een groot ATW hebt
en idd kijk je sproeier. je bent waarschijnlijk aan hert viertakten. als je brommer ook heel erg rookt dan verbrand die misschien ook versnellingsbak olie mee door lekke keering en dan kan die ook gaan viertakten.
Wat hierboven al gezegd is, viertakten. Vaak helpt het om de sproeier te verkleinen met 1 of 2 maten, maar kijk hiervoor naar de kleur van je bougie.nou lijkt me wel want alleen als ik volgas rijdt dan haperd die een soort van.. mijn tomos is best wel nieuw zeg rond de 2000 km gereden nu dus wat kan het zijn?
[ Post made via Mobile Device ]Wat hierboven al gezegd is, viertakten. Vaak helpt het om de sproeier te verkleinen met 1 of 2 maten, maar kijk hiervoor naar de kleur van je bougie.nou lijkt me wel want alleen als ik volgas rijdt dan haperd die een soort van.. mijn tomos is best wel nieuw zeg rond de 2000 km gereden nu dus wat kan het zijn?
Maar dat is toch onlogisch want het is mijn originele sproeier en ik heb hem opgevoerd dus waarom zou ik dan een kleinere sproeier erin zetten?
[ Post made via Mobile Device ]
Die piepende remmen....kan volgens mij geen slijtage zijn, ook geen vuil, zou er niet op letten.nou lijkt me wel want alleen als ik volgas rijdt dan haperd die een soort van.. mijn tomos is best wel nieuw zeg rond de 2000 km gereden nu dus wat kan het zijn?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 5 gasten