Wanneer ze binnen heb ga ik ze een keer laten uitlezen...Tot zover wist ik het, wanneer ga je het laten uitlezen dan?
De kleur code is dan verkrijgbaar via PB want ik ga ze niet zomaar op een forum gooien het is toch iets persoonlijks van Tomos...
Wanneer ze binnen heb ga ik ze een keer laten uitlezen...Tot zover wist ik het, wanneer ga je het laten uitlezen dan?
Klopt dat animo is er zeker, maar ik vind persoonlijk dat ik niet zomaar die kleurcodes op tafel moet gooien... Ze kunnen me bereiken via pb. En misschien doe ik het ook nog wel...Mwoah ik denk dat er wel wat animo is voor de kleurcodes. Vooral old-timer verzamelaars.
Ben benieuwt naar je foto’s, ik heb de man gemaild of dat hij toevallig nog een stuur had liggen… Bedankt in iedergeval!!heel gaaf!, dit ga ik volgen.
heb hier ook een tomos s1 staan met kenteken en alles, zal er binnekort even foto's van posten.
mijn kleur is bruin.
oja. mischien is deze adv. handig voor jou.
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... teken.html
Dat verchromen valt best mee... Als je het spul maar zelf polijst want polijsten is zo'n 140% van de verchroom prijsSpul verchromen kost best veel. Maar wel waard.
Maar als je 'm echt wilt restaureren dan doe je 'm weer in bruin. Levert ook meer op als het weer de originele kleur is, mocht je hem weer verkopen.
Zeker dat bruin en chroom is gewoon echt oldskool... Maar donker groen en chroom heb ik altijd een keer gewild vandaar... Maar hij word voor 99% zeker bruinNou eigenlijk vind ik bruin met chroom best een mooie combinatie. Lekker old-school origineel.
Maarja, meningen verschillen natuurlijk.![]()
Je maakt er wel iets moois van, anders vermoorden we je.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten