ik denk dat het een vrij normale snelheid is wat je met 65cc en 15mm carb kan halen,Heb ik dus ook last van, heb een dikke setup en 28-22 vertanding.. zou minstens 80 moeten gaan maargoed.
Wat ik heb ontdekt is dat mijn zuiger niet bovenin me cilinder komt, alsof de drijfstang te kort is oid.
Check even of dit bij jou ook het geval is, zoja, dan kunnen we even verhaal halen bij tomos nederland.
Goed, heb tomos nederland dus net even gemaild.
Ze vertellen mij dat alle blokken hetzelfde zijn, dus de krukas of zuiger zo korter moeten zijn.ligt het dus 100% zeker bij de krukas.Ik ga deze dan even vervangen door een orginele, met nieuwe lagers e.d
ingmar heeft toch ook watergekoeldHoe wou je er in godsnaam een 70 malossi opzetten, dat is natuurlijk onzin.
Hij is gewoon niet goed afgesteld, ook omdat je zegt dat hij niet lekker loopt.
off topicHeb ik dus ook last van, heb een dikke setup en 28-22 vertanding.. zou minstens 80 moeten gaan maargoed.
Wat ik heb ontdekt is dat mijn zuiger niet bovenin me cilinder komt, alsof de drijfstang te kort is oid.
Check even of dit bij jou ook het geval is, zoja, dan kunnen we even verhaal halen bij tomos nederland.
Misschien is dan toch de drijfstang van een snor tomos korter dan van een brom...
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
Ik dacht al dat deze reactie zal komen.ingmar heeft toch ook watergekoeldHoe wou je er in godsnaam een 70 malossi opzetten, dat is natuurlijk onzin.
hahah
nee, eerst moet je hem goed laten lopen, maar dat heb ik ook al eerder gezegd jongenman
Nou als ik gas loslaat dan zoomt die een soort van en als ik gas geef dan valt die eerst weg alsof die verzuipt en dan pas gaat die weer vooruit??nou in je onderschrift staat dat je 75/80 gaat, dan is het goed toch.
en over dat verzuipen, ik vind je vraag een beetje vaag
bedoel je als je gas loslaat, en dan weer gas geeft dat hij dan bwaauuuuap en dan weer verder gaat?
ja mischien werkt dat wel en anders ga ik wel naar een brommer boer die mischien mijn tomos even kan nachecken op gebreken.Misschien kun je een kleinere sproeier monteren, ondanks de bruine kleur. Soms werkt het met stapjes van 1 of 2 maten zonder dat de kleur echt veranderd.
haha ja echt he.Ik dacht al dat deze reactie zal komen.ingmar heeft toch ook watergekoeldHoe wou je er in godsnaam een 70 malossi opzetten, dat is natuurlijk onzin.
hahah
nee, eerst moet je hem goed laten lopen, maar dat heb ik ook al eerder gezegd jongenman
Als deze gozer hier een blok kon ombouwen zo dat er een mhr 7 poorter opkan had hij dit topic ook niet hoeven openen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten