Beste mensen,
Ik heb een tomos a35 (2004) aanpassingen: sigaar uitlaatje en tandwiel 26 achter ipv 33
2 maanden geleden reed mijn tomos zeer slecht. Geen vermogen en weinig snelheid opeens. Ik ben toen geadviseerd om alles schoon te maken. Ik heb de cab schoongemaakt. de uitlaat schoongemaakt, en de luchtfilter. en later kwam ik er achter dat al vanaf het begin dat ik hem had gekocht, 2 stekker niet aan de juiste kleur zaten. Namelijk groen aan geel en andersom. Deze heb ik toen aangepast groen-groen en geel-geel. Daarna trok deze tomos zeer hard op en reed hij perfect met een prachtig geluid! Tot ik kort geleden de uitlaat bout liet afbreken in de cilinder. Van de week is dus de cilinder eraf gehaald en uitgeboort etc. Dat is allemaal weer in orde, Maar nu heb ik dus alles weer (goed) in elkaar gezet. Maar nu is de trekkracht weer zeer slecht. Ook de uitlaatpoort is goed uitgeveilt met een dremel. Van nog geen pink ruimte tot aan een ruime vinger. Gewoon laten doen door technicus.
Waar kan dit aan liggen? En hoe horen de stekkers te zitten onder de linkerkap? Kleur bij kleur toch gewoon?
- bougie is nog goed
- Uitlaatpakkingen zitten er nu 2 tussen ipv 1
- Voor de rest niks aangepast tijdens het uitboren.