Dan moet je die bouten even andersom er in doen, dan steken ze aan de andere kant wat uit maar dan is de ketting vrij.Inderdaad, ik heb net dat hele ding weer in elkaar gezet, morgen maar even kijken naar de voorkant. Ik hoor ook de hele tijd een tikkend geluid, volgens mij is het de ketting die over de bouten (waar het blok mee vast zit aan het frame) heengaat. En anders de cilinder.
Dan moet je die bouten even andersom er in doen, dan steken ze aan de andere kant wat uit maar dan is de ketting vrij.Inderdaad, ik heb net dat hele ding weer in elkaar gezet, morgen maar even kijken naar de voorkant. Ik hoor ook de hele tijd een tikkend geluid, volgens mij is het de ketting die over de bouten (waar het blok mee vast zit aan het frame) heengaat. En anders de cilinder.
Tenminste als ik het over het zelfde als jou heb.
Heb inderdaad net het voorwiel eruit gehaald en zie dat de linkervoorpoot (rechts op de foto) lager zit. Wat is hier aan de hand? Veer gebroken zoals je zegt? En wat moet ik vervangen als dit aan de hand is? Speling of verder indrukken kijk ik zo even.Zet de brommer eens zonder voorwiel op een blok hout oid. Zie je dan ook verschil in lengte van de poten? Zit er speling op de voorpoten of kan je een van de twee verder indrukken? Grote kans dat de veer is gebroken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten