Aangezien ik nog geen certificaat heb, en zonet hem even heb afgestelt.
Heb ik toch een stukje getourt, zijn top was 75 km p/u op een Runner teller (180 cc).
Ik zit nu te twijfelen welke uitlaat ik er onder zou zetten, een speedy of een technigas next.
Morgen / Overmorgen even alles de tomos uit elkaar draaien en dan schuren en opnieuw spuiten, kleur word matzwart.
dat is nogal een verschil tussen speedy en next he haha
kijk als je geld genoeg hebt, dan zou ik inderdaad de next doen
Rust in vrede onze grote vriend Jan de Lasser
Pack'r number 2 Youngster 2008Sold Tomos A35verkocht in onderdelen Pack'rKapot gereden door een achterlijke bezorgscooter China bikeCadeau gedaan aan het broertje van Pascal Vespa SISold
Zonet een vriend gesproken, hij had nog wat tomos onderdelen liggen o.a Brom uitlaat / Speedy, en een Motorblok.
Gelijk wezen ophalen, de uitlaat heeft wel wat roest maar dat maakt niet uit hij word toch zwart gespoten.
- Motorblok gereviceerd.
- Brom uitlaat mat zwart gespoten
- Nieuwe koppeling 1ste en 2e
- Nieuwe koppelingskom
Motorblok is bijna af, moet alleen nog linker en rechter carterkap er op, en nieuwe olie er in.
Frame en ect. moeten ook nog allemaal geschuurt en gespoten worden in een matzwarte kleur.
Eerdaags post ik wel een foto van alles.
- Motorblok weer onder het frame gehangen
- Tomos eerste start
- Zij kappen mat zwart gespoten
- Brom uitlaat er onder
Ik wil de tomos pas schuren en spuiten, wanneer de weer temperatuur iets stijgt.
De tomos maakt een raar geluid, ik heb er nu ook nog geen blok olie in daar kan het ook aan liggen.
Hij komt niet voor uit het lijkt net als of hij in zen vrij zit.
Ik denk zelf dat de vertanding in de blok versleten zijn, ik maak vanmiddag wel een filmpje en een foto.
- Tomos helemaal in elkaar gezet.
- Hij rijd weer
- Nieuwe vertanding
Waarom hij eerst niet wou rijden: Vertanding in het blok versleten, en voortandwiel zat los.
Tomosje is weer helemaal in elkaar, en rijd best wel lekker ik gok rond de 50/60 km