Bromkop
14/12
BEGRENST spruitstuk
bromuitlaat.
Voordat die 14/12 erop zat (eerst 14/9) zat er sproeier 47 in, ik wilde wat sneller optrekken dus zette er een 14/12 samen met sproeier 51. Dit werkte amper, hij bleef perfect stationair lopen, ging in 1 kick aan, maar zodra ik volgas gaf was het bwoooaaap. Toen 53 erin gedaan, zelfde probleem. Toen weer terug naar 49 gegaan, dit was goed, bougie was wel lichtbruin.
Zat me toch niet lekker, die kleine sproeier, en mensen op dit forum vertelde me ook dat dat kwam door dat kleine spruitstuk, dus nu heb ik eindelijk een bromspruitstuk erop gezet, en direct ook weer sproeier 51 erin gedaan, je gelooft het niet, maar ik heb weer precies hetzelfde probleem. Ik zit dus met de neiging om er weer sproeier 49 in te doen.

Maar dit is toch veel te klein?
Bromkop
14/12
Bromspruitstuk
bromuitlaat.
Zodra ik dus volgas geef als ik erop zit valt ie uit, door bwoaaap. Als ik hem op de bok volgas laat geven blijft ie volgas wel aan, maar wel bwoaaperig. Dit heb ik een tijdje gedaan, daarna checkte in de bougie, en die is donkerbruin/zwart.
Ik heb ook valse lucht gecheckt met deo. Ik weer niet hoe duidelijk je moet merken dat de toeren oplopen, maar er gebeurde niks, af en toe lijkt het wel alsof de toeren minder worden bij het spuiten, maar dit kan ook verbeelding zijn.
Wat nu?