Bedoel je hiertussen (de hiel)?laat de band leeglopen en smeer wat afwasmiddel langs de hiel en de velg. Dan opnieuw oppompen en erop letten dat de band overal even rond op de velg loopt. Je kan dit zien door een ril oid in de band die evenwijdig rond loopt met de velgrand. Eventueel op bepaalde plaatsen nog iets meer smeren als deze nog niet goed op de velg wil komen (wel overdruk pompen), net zolang de band er goed op ligt.
Vwb je vraag over de rembeugel, die hoort naar voren te wijzen en in de uitsparing van het carter te vallen.
k heb een soort veertje gevonden in de versnellingsbak.Waarschijnlijk is er iets anders kapot dan de koppeling. Je zegt dat er geen gevoel zit in het kicken. Dat geeft mij te denken dat de rollenkooi aan de achterzijde van het 1e versnellingstandwiel gebroken is. Komt wel vaker voor. Of de kickstartremveer achter het kleine kettingwiel in de versnellingsbak is kapot waardoor de schuifmof niet aangrijpt.
Je moet iig de versnellingsbak openen om erachter te komen wat er allemaal kapot is. Hoe staat wel in het FAQ gedeelte of op de WIKI.
je bedoelt de rembeugel, staat bij faqk heb een soort veertje gevonden in de versnellingsbak.Waarschijnlijk is er iets anders kapot dan de koppeling. Je zegt dat er geen gevoel zit in het kicken. Dat geeft mij te denken dat de rollenkooi aan de achterzijde van het 1e versnellingstandwiel gebroken is. Komt wel vaker voor. Of de kickstartremveer achter het kleine kettingwiel in de versnellingsbak is kapot waardoor de schuifmof niet aangrijpt.
Je moet iig de versnellingsbak openen om erachter te komen wat er allemaal kapot is. Hoe staat wel in het FAQ gedeelte of op de WIKI.
hij kwam onder het kettingtandwiel vandaan.
een V vorm met bol aan de onderkant.
zag er een beetje beschadigd uit, wat krasjes enzo.
enig idee hoe terug te zetten? en is dat alles?
Er zit geen verschil tussen a3 en s25.ik ben nieuw in de tomos wereld, ben aan het kijken naar een snor tomos voor naast mijn Gpr.
wat is het verschil tussen bijv een A3 tomos en een S25 tomos enz enz?
Alvast bedankt
Dit is mijn Brommer : Derbi gpr 2010
Haha dankjeEr zit geen verschil tussen a3 en s25.ik ben nieuw in de tomos wereld, ben aan het kijken naar een snor tomos voor naast mijn Gpr.
wat is het verschil tussen bijv een A3 tomos en een S25 tomos enz enz?
Alvast bedankt
Dit is mijn Brommer : Derbi gpr 2010
Kwijl op jouw derbi
Bumpkelijk 45 lopen.
Nu mijn vraag:
Is een ontsteking van een quadro hetzelfde als een ontsteking van een tomos standard? (allebij electronisch, dus geen punten) Dus kan een ontsteking van een standard werken in een quadro (met elec. start)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten