Ik heb dus een tomos youngter hij was knal groen toen ik hem kocht ,zag er niet uit en reed een tegekke topsnelheid van jawel 25 km per uur (wist niet dat ze die dingen tegenwordig zo precies aftstellen was vroeger standaard wel 35 km p
maar goed was voor me werk en moest een brom hebben en ja die monoschok was wel ubervet

na weekie was ik het al weer zat duurde te lang een half uur voor ik op me werk was dusja ik ging maar een 70 cctje betsellen heb zat tomosjes scootertjes gehad dus het monteren gaat me prima af
een uitlaatje ko natuurlijk niet missen dus bestelde snel een techno2 geloof dat ze zo heten
eemaal dit setje draaiende was reed die al rond de 80 km had een standaard achtertandwiel van 20 maar die begaf het al gauw zo krom al wat de scooterboer lachte me gewoon voor verbazing uit

maargoed ik een nieuw tandwiel bestelt 22 want 20 kon ik ni krijgen hierna reed me brommertje nog maar 60 maar trok wel leuk
ik was al lang van plan hem een andere kleur te gaan spuiten want die groene kleur was om te schijten en besloot hem maar zwart te gaan spuiten mat zwart zodat ik er altijd overheen kan gaan
me brommertje was door de snelheid krom gaan trekken is maar een snorbrommertje en zag dat stuurtje steeds dichterbij komen toen heb ik ik maar bestlooten om mijn hele brommertje te gaan verlassen en heb zo het frame verstevigt
heb andere cabarateur 15 mm bestelt en ander spruitstuk ook moet ik de onsteking nog op brom zetten volgends jullie hier allemaal <O~
een hd kop op mijn 70 cctje hebben jullie nog meer tips ?
maargoed fotos zeggen meer
ik moet nog veel veranderen zo komt er een zadel van een funtastic op en ga ik de achterbrug nog verlengen en nog het een en ander aan laswerk ook een stuurtje van de funtastic kan niet missen

komt door dat stuurtje perfecte weligign heeft dde brom erdoor
zal snel weer een update doen