Gezellig!of Enschede !
Gelukkig is tomos kwaliteidIk heb er echt geen verstand van...maarre Ik heb deze tomos 1 week geleden gekocht bij een man..Hij vertelde dat hij het super goed deed..alles werkte, en dat de bromfiets net een servicebeurt had gehad nou volgends mij ben ik dik geflasht
Heb hem ook een paar keer proberen te bereiken maar nee..geen reactie.
Ik heb er dus even een stukje mee gereden..toen was er geen probleem alles deed het..zoals omschreven stond in zijn advertentie
de volgendedag ben ik even naar het centrum gegaan met de bromfiets alleen hij begon een beetje te stotteren..
Ik moet heel veel moeite doen om gas te geven..kreeg gewoon kramp in me handen.
Ik durfde niet voluit gas te geven...dus ik bleef gewoon netjes 25 km rijden..alleen hij begon een raar geluid te maken..(volgends mij was het de ketting..dus ik ging zachter rijden..en opeens kon ik niet harder dan 10 km rijden..toen begon die weer te stotteren..
het leek alsof me ketting niet goed werkte..dat die ff vast bleef hangen en dan weer los ging snap je wat ik bedoel....want me ketting is ontzettnd veroest..en er zit een hele dikke vette smeurie aan..ook..rook ook heletijd een erge benzine geur..ik had hem net vol gegooit met brommer mix..soms leek t ook alsof me achterband wegglee..heel apart..
Ik heb nog nooit een bromfiets gehad..altijd scooter, maar vond het wel fijn zodat me zoontje ook achterop kan snapje..
Ik wil hem wel naar een scooterzaak brengen om na te kijken maar ben bang dat ik straks vet veel geld kwijt ben..
hopelijk weet jij misschien wat het probleem is...
Gelukkig is tomos kwaliteid![]()
Is de benzine niet op
Anders lijkt het me vuil of een lekke keering
maar mishien is het wel de afstelling??
En de bromboer maakt het nooit goed zijn een stel prutsers
Ik woon ook in zeelandAnders kon ik wel langskomen
Ik heb een paar foto's gemaakt...
Gezellig, nog eentje uit EnskeGezellig!of Enschede !
Nog iemand uit Enschede!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten