ik zou het je niet kunnen vertellen, alle kennis die ik van tomosjes bezit is door het sleutelen aan deze, meer kan ik je niet vertellen.welk blok is dit?
kun je dan ook de ontsteking veranderen?
ik heb namelijk een a5 blok en ben even aan het kijken wat de mogelijkheden zijn kwa opvoeren.
nee al tijdje terug weldus met de sneeuw erop gehad die teruloper, ben je goed te laat ?:P
ja veel harder hoef ik ook niet, maar ietjes tochWaarom heb je niet gewoon een bromkop gemonteerd?![]()
Ik vind het persoonlijk niet waard om een 50cc Airsal te kopen als je nu een snorcilinder hebt. Het verschil is niet zo extreem groot.
En als je echt harder wilt dan zou ik voor de 65cc Airsal gaan.
Persoonlijk zou ik hem gewoon zo laten, want hij ziet er nog steeds erg netjes uit.
ja dat is wel zo, ben er nu wel blij mee eigenlijk, dus misschien hou ik hem wel zoeigenlijk is er helemaal niet veel voor nodig om een brommer(t) snel te maken ! je hebt helemaal geen exotische (dure) uitlaat of 70 cc nodig. wat ik vroeguh met mijn fs1 , ks50 en kreidlertjes deed (en niet alleen die van mij) was de uitlaatpoort uitvijlen ! de breedte in voor meer trekkracht en de hoogte in voor meer toeren. ik rijd bv op een funtastic-snor met alleen een speedy piep en uitgevijlde cilinder. het kutding giert de wijk uit ! ik heb het achtertandwiel al vevangen van 28 naar 24 maar ik kan nog steeds niet volgas rijden. de juiste afstelling is het toverwoord ! succes.
kreidler en yamaha fsje is heel anders als je een tomos volle bak wil naaien, schakel is zoiezo 50cc makkelijker harder laten lopen als automaat of 1 speed harder te laten lopen..eigenlijk is er helemaal niet veel voor nodig om een brommer(t) snel te maken ! je hebt helemaal geen exotische (dure) uitlaat of 70 cc nodig. wat ik vroeguh met mijn fs1 , ks50 en kreidlertjes deed (en niet alleen die van mij) was de uitlaatpoort uitvijlen ! de breedte in voor meer trekkracht en de hoogte in voor meer toeren. ik rijd bv op een funtastic-snor met alleen een speedy piep en uitgevijlde cilinder. het kutding giert de wijk uit ! ik heb het achtertandwiel al vevangen van 28 naar 24 maar ik kan nog steeds niet volgas rijden. de juiste afstelling is het toverwoord ! succes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast