1515 is niet te groot voor std vilinder.
1616 is te groot, daarmee verzuipt tie namelijk als je een std setup hebt.
maar als je je cilinder tuned en en goeie uitlaat eronder hangt en dat soort dingen dan kan je wel met een 1616 rijden.
Ik bedoel ermee te zeggen dat een 14/12 groot zat is. Ik wil namelijk niet om de 3 dagen weer bij de pomp staan, dan word het rijden wel een beetje duur. Maar ik heb nou een 14/9 maar die valt niet af te stellen met bromuitlaat en getunede cilinder en HDkop.
Ene keer is het mengsel te arm en dan weer te rijk. Had eerst het gat uitgeboord van het luchtfilter. Maar bleek volgens mij weer te veel lucht te krijgen, omdat ie slecht start enzo. Met die 14/9 is het zaakje niet goed af te stellen, vandaar dat ik een normale maat 12 mm zoek.
opening was 15mm. Gelukkig past daar een rolletje in van een scooter. Dus het gaat is nou weer 10mm. En heb al wat met spoeiers gedaan, maar krijg het niet goed afgesteld.