Tomos s25/2
puch hd kop (onlangs geplaats)
powerfilter
10mm bing sproeier 56
bullet uitlaat
(ik heb onlangs ook een nieuwe kickstartveer geplaatst en naar mijn ontsteking gekeken (om op bromstand te zetten, maar deze stond al een halve centimeter hoger dan bromstand) )
Hallo,
Vandaag reed ik op mijn tomos naar school, maar en kwam plotseling een hard schrapend/schurend geluid uit mijn tomos en deze kwam abrupt tot stilstand. Tomos viel niet meer aan te kicken, bij elke keer kicken kwam er een hard schrapend/schurend geluid uit mijn tomos. Nu thuis cilinderkop eraf gedraaid, niet te zien aan mijn zuiger en ook geen groeven aan de binnenkant van mijn cilinder en ook niets te zien aan mijn cilinderkop. Als ik met mijn tomos langs de hand loop dan hoor je niks speciaals maar boven ongeveer 15 km/h schraapt en schuurt het plotseling weer en stopt het niet voor mijn brommer weer volledig stilstaat.
Heeft iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn/ wat kapot is en hoe kan ik dit weer maken???
Mvrg,
Maartiinoo
ps. hebben jullie nog tips om een kapotte imbus eruit te draaien, mijn imbussleutel heeft geen houvast meer aan de kop.