Ja, zou kunnen alleen ben ik niet nieuw met brommers. Heb zelf een oude schakelbrommer waar ikzelf ook aan sleutel dus ben niet nieuw met de dingen die je tegen kan komen. Principe is hetzelfde alleen het blok van een tomos is nog iets simpelerals je vestandig bent ga je je een beetje inlezen op het beginnersforum zodat je een beetje een idee krijgt wat je kunt verwachten.
dat is tie zeker, op de papieren zetten ze eerste toelating gewoon het jaar waarin hij een kenteken heeft gekregen,dus dat is niet het bouwjaar,het echte bouwjaar staat niet op de papieren vermeld, jammer genoeg daardoor houden veel verkopers vol dat 2005 wel het bouwjaar van hun brommer is om dat toen de meeste brommers geschouwd zijn in dat jaar, en als ze die gaan verkopen dan zeggen ze dat hij nog niet zo oud is en denken daarom meer te kunnen vangen, jou brommer is precies dezelfde als die van mij en er staat ook eerste toelating 2005 op mijn papieren ,en ik heb het aankoopbewijs van die van mij waarop staat dat die uit 1993 is,dus die van jou zal ook zo rond dat jaar zitten,Ok! Ja, dat klopt. Het is een snorfiets, maar op de papieren staat dat de eerste toelating 2005 was, hoewel ik het idee heb dat hij wel wat ouder is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast