Je snapt toch wel dat dat elkaar tegenspreekt he?de tandwiel verhouding is standaard maar ik wil hem snel laten optrekken en de top moet hoog zijn
Maar als het een brom Tomos is, dan heeft hij volgens mij geen atw 31 of 33, hoor! Eerder 24.Je snapt toch wel dat dat elkaar tegenspreekt he?de tandwiel verhouding is standaard maar ik wil hem snel laten optrekken en de top moet hoog zijn![]()
Het is óf snel optrekken óf hard rijden. Je kunt wel een middenweg zoeken maar dan kan je geen van beide echt hard noemen.
Hoewel het met een 65cc prima kan, ik heb 28-22 vertanding, dus voor hoge topsnelheid, maar ik trek nog steeds autowheelies.
Verder, als je twv helemaal standaard is zou ik er wel wat aan doen, 22-31 of 33, dan rijd je echt zieke overtoeren met 64kmh...
Het lijkt me eerder andersom dus 31 voor snelheid en 26 voor optrekken,het is wel mijn twv. maar ik heb nu 31 besteld met een nieuwe ketting. Ik hoop ze morgen binnen te hebben en erop te kunnen zetten31 voor optrekkenHey ik wilde net mijn nieuwe twv bestellen op scooter en minibike shop maar daar hadden ze geen 28 wel 26 en 31 maar welke kan ik nu het beste nemen
26 voor wat meer snelheid
ehm... nee?Het lijkt me eerder andersom dus 31 voor snelheid en 26 voor optrekken,het is wel mijn twv. maar ik heb nu 31 besteld met een nieuwe ketting. Ik hoop ze morgen binnen te hebben en erop te kunnen zetten31 voor optrekkenHey ik wilde net mijn nieuwe twv bestellen op scooter en minibike shop maar daar hadden ze geen 28 wel 26 en 31 maar welke kan ik nu het beste nemen
26 voor wat meer snelheid
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten