30 Maart 2011
Zó, het is alweer een tijdje geleden die laatste update.
Ondertussen staat de brommer in Hoogeveen, waar ik woon bij mijn vader.
Ook ben ik in die tijd een keer op mijn bek gegaan waardoor er nu een deuk in mijn tank zit.
Het voorwiel blokkeerde op een pas nat geregend wegdek. Ik kon immers alleen mijn voor rem gebruiken omdat het pedaal voor de voetrem hoger zat dan het voetsteuntje. Sindsdien heb ik weinig meer gereden omdat ook de winter eraan kwam.
Sinds de zon de laatste periode wat vaker om de hoek komt kijken ben ik weer begonnen met rijden en sleutelen. Zo ben ik laatst naar een kameraad geweest om iets op de voetrem te maken waardoor hij op gelijke hoogte komt met het voetsteuntje. Tijdens het sleutelen ontdekte we dat de uitlaat bij de flens bijna door was. Waarschijnlijk gebeurt tijdens het sleutelen want hij maakte ineens een ander geluid
. Niet ver op weg naar huis maakte hij nog meer herrie; de uitlaat was er dus helemaal af. Compleet kapot geroest. Tijd voor een nieuwe uitlaat dus. Ben gelijk gaan kijken op marktplaats en vond daar een standaard uitlaat voor een prikkie. Veel beter dan het vorige beun uitlaatje wat erop zat, hier volgen de foto's: