Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Oke, dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Alleen één probleempje; m'n cilinder zit, zoals wel vaker het geval is, muurvast aan m'n blok vast. Heb hem al met (grof)geweld los proberen te maken, maar zonder succes. Kan ik de aanslag ook gewoon verwijderen zonder de cilinder eraf te halen? Zo ja, waarmee is het aan te raden om het schoon te maken?dichtgekoold ?
Cilinder eraf alle aanslag verwijderen en evt nieuwe zuigerveren plaatsen .
Dat is er wel ,je zou het kunnen uitproberen om mee te beginnen.Oke, dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Alleen één probleempje; m'n cilinder zit, zoals wel vaker het geval is, muurvast aan m'n blok vast. Heb hem al met (grof)geweld los proberen te maken, maar zonder succes. Kan ik de aanslag ook gewoon verwijderen zonder de cilinder eraf te halen? Zo ja, waarmee is het aan te raden om het schoon te maken?dichtgekoold ?
Cilinder eraf alle aanslag verwijderen en evt nieuwe zuigerveren plaatsen .
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Hm, dat zou ik toch vreemd vinden als dat in mijn geval zou werken. Hij loopt nu al best een lange periode niet zo lekker, maar daarvoor liep ie prima, trok gewoon goed op en haalde een top van bijna 60 km/h. Lijkt me dus vreemd dat er een kleinere sproeier in moet dan normaal, vooral omdat er een wat snellere uitlaat op zit.Ik had ook dat ie traag reageerde op het gas, had toch een koffiebruine bougie, toch een kleinere spoeier gemonteerd 53-->52 en het was over...
jij bent echt een lekkere hoor, dit is nou de 2e keer dat je over squish begint EN je bewering is ook nog eens onjuist. Dus beter laat je het aan de profs over zoals brombertjevan je kop afschuren?.dat verandert je squish niet hoor,squish heeft alleen invloed op je cillinder niet je cillinder kop.dikkere of dunnere voetpakking monteren dat heeft wel effect.
Doe jij dat dan ook even?En jij kunt beter eerst je zelf eens in gaan lezen wat squish eigenlijk betekent.jij bent echt een lekkere hoor, dit is nou de 2e keer dat je over squish begint EN je bewering is ook nog eens onjuist. Dus beter laat je het aan de profs over zoals brombertjevan je kop afschuren?.dat verandert je squish niet hoor,squish heeft alleen invloed op je cillinder niet je cillinder kop.dikkere of dunnere voetpakking monteren dat heeft wel effect.
groet,
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast