Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
lijmklem heb ik geprobeerd, maar die draait eraf :S.of de bout in de bus steken en met een ECHTE (minimaal 1.5 kilo)hamer proberen door te slaan
gaat niet van de andere kant :S. zit echt muur en muur vast.Tik het lager er vanaf de andere kan uit. En probeer het opnieuw. Eventueel de tip van Ping gebruiker door een soort schroefvijzel te maken met draadeind en ringen/ moeren om zo het lager in het frame te persen.
Ja in pricipe wel. Maar doe iets tussen de open delen van het frame, anders knijp je dat naar elkaar toe ipv dat het lager in het frame zit. Of pakt alleen het deel waar het lager in moet met de bout en moer + RINGEN.gaat niet van de andere kant :S. zit echt muur en muur vast.Tik het lager er vanaf de andere kan uit. En probeer het opnieuw. Eventueel de tip van Ping gebruiker door een soort schroefvijzel te maken met draadeind en ringen/ moeren om zo het lager in het frame te persen.
ow, dus een moer en een bout pakken, en dan die door de lagers, en dan aandraaien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten