Het probleem zal ook die bij de shop liggen maar bij de maker van het product.
Vandaar dat immitatie niet zo geliefd is ,
mijn vermoeden is ook dat het hier om een DMP kop gaat.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
doos open doen en even checken van te voren had wellicht extra verzendkosten gescheeld.Het probleem zal ook die bij de shop liggen maar bij de maker van het product.
Vandaar dat immitatie niet zo geliefd is ,
mijn vermoeden is ook dat het hier om een DMP kop gaat.
hoi!
onderdelen zijn binnen maar nu zie ik een beschadiging aan de geleverde cilinderkop (38mm dmp) aan de binnenkant...
Is het puur een estetisch ongemak of gaat dit problemen veroorzaken? dan stuur ik hem uiteraard terug.
Verder is de verstuurde uitlaat een jamarcol met fuego sticker (besteld was, Tecno Bos Voor A3 en S25).
Dit is hetzelfde?
Nogmaals bedankt voor julie reactie en adviezen!
ik ben ermee naar een brommerzaak geweest, moest nog wat kleine onderdelen hebben en ze zeiden me dat de draad beschadigd was en dat dit niet goed isLijkt mij geen probleem. Hooguit wat slechte hechting van de zwarte lak door bijv. siliconen. Wat denk je dat er gebeurt als je met deze kop gaat rijden? Dat ie na 1000 kilometer nog net zo is?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
ivm inrijden , zou een sproeiermaat groter geen kwaad kunnen.
ivm inrijden , zou een sproeiermaat groter geen kwaad kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten