Kan ik een elektrische start op mn tomos bouwen, dat ik niet meer hoef te kicken en simpel een knopje in kan drukken?
zo ja hoe? zo nee waarom niet:P?
Sorry dat ik dit topic even kaap, maar wat bedoel je met 3? Dat vraag ik me af omdat ik ook een e-start heb die het niet goed doet, ondanks de recent vervangen accu. En aangezien mijn snor door de vorige eigenaar ook is opgevoerd (ontsteking verzet, bromkop) heeft 'ie ook meer compressie dan hij oorspronkelijk had.ik zie de meerwaarde ook niet als je geen 60 ben,
1: het is veel werk
2: ze staan nu niet echt bekend dat ze lang meegaan
3: als je brommer straks heel veel compressie heeft na opvoeren doet ie niks meer
de startmotor moet beweging zien te krijgen in je zuiger, deze start motor heeft een bepaalde kracht om de zuiger verplaatsen, maar hoe meer compressie, hoe meer kracht er nodig is om je zuiger te verplaatsen, en de startmotor is dan te zwak om de zuiger goed te verplaatsen, waardoor deze niet of moeilijk startSorry dat ik dit topic even kaap, maar wat bedoel je met 3? Dat vraag ik me af omdat ik ook een e-start heb die het niet goed doet, ondanks de recent vervangen accu. En aangezien mijn snor door de vorige eigenaar ook is opgevoerd (ontsteking verzet, bromkop) heeft 'ie ook meer compressie dan hij oorspronkelijk had.ik zie de meerwaarde ook niet als je geen 60 ben,
3: als je brommer straks heel veel compressie heeft na opvoeren doet ie niks meer
de startmotor moet beweging zien te krijgen in je zuiger, deze start motor heeft een bepaalde kracht om de zuiger verplaatsen, maar hoe meer compressie, hoe meer kracht er nodig is om je zuiger te verplaatsen, en de startmotor is dan te zwak om de zuiger goed te verplaatsen, waardoor deze niet of moeilijk startSorry dat ik dit topic even kaap, maar wat bedoel je met 3? Dat vraag ik me af omdat ik ook een e-start heb die het niet goed doet, ondanks de recent vervangen accu. En aangezien mijn snor door de vorige eigenaar ook is opgevoerd (ontsteking verzet, bromkop) heeft 'ie ook meer compressie dan hij oorspronkelijk had.ik zie de meerwaarde ook niet als je geen 60 ben,
deze uitleg is altijd onder voorbehoud
Bedankt voor de uitleg. Dan kan ik iig uitsluiten dat het aan het opvoeren ligt, want die mijne is niet echt zwaar opgevoerd, zeg maar.
maar bromstand + bromkop maakt niets uit, pas met terugloop icm 15mm/16mm en puchHD kop doet hij het niet meer (bij mijn geval dan, de startmotor maakt hetzelfde geluid alleen erg moeizaam en traag, soms pakt ie em, soms niet, koud zeker niet)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten