Jah, toen ik eerst op t forum zat hebben we het er ook al eens over gehad, ik ben benieuwd naar je ervaringen kwa rijden ermee!Ze bestaan al 4 jaar?? Ik heb ze nog nooit eerder gezien.
Ze zien er cheap uit idd maar ze voelen wel goed, ik ga er trekveren in (laten) bouwen.
zijkapjes heb ik al, zijn alleen blauwe dus even spuiten.ziet er nice uit, mooi tomosje, nu nog zijkappen erop?
Haa die ingmar, iedereen is echt weg hier he? hahhah alleen jij bent er nog=Phaha klinkt best Ziggy ;D
Die jongen joggies van het tf moeten nog een hoop leren:D
Old school members FTW !!
Staat op de eerste paginaShow die fotosoepje is dan
[ Post made via Mobile Device ]
Dank, ben fotograaf dus dan moet ik het ook wel een beetje kunnen, als iemand een photoshop van iets nodig heeft wil ik het best maken trouwens.je hebt wel photoshop skills moet ik zeggen, maar de brommer zelf ziet er ook goed uit, alleen ik zou zelf wel bagagedrager en normaar stuur doen, maar thats just me
Ik heb vroeger ook al een m stuur op mn tomos gehad en dat reed toen best fijn, ik hoop het stuurtje vandaag binnen te krijgen, ook hoop ik m'n puch HD kop binnen te krijgen.Zo'n m stuur rijdt best fijn, hebben we ook op de tomos van een vriend van mij gezet, ziet er heel sportief uit, en dacht eerst ruggebreken alles, maar ik met mijn 1,85 ofzo, nergens last van gehad.
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast