als je kickstart-pedaal niet meer vanzelf naar binnen gaat, kun je daar een dan een veer voor bestellen???
zou iemand me daar een linkje van kunnen geven, ik vind het zo irritant als je kickstart onder het rijden zo elke keer naar buiten en weer naar binnen zwaait
Waarschijnlijk is het niet die veer, er zit een metalen puntje in het kickstartpedaal zelf, wat er met een veertje voor zorgt dat het pendaal ingeklapt blijft.zoek op ''kickstartveer'' ,goede voor scrabble ook.
bingo!!!!!!!!!!! dat mis ik dus.als je kickstart-pedaal niet meer vanzelf naar binnen gaat, kun je daar een dan een veer voor bestellen???
zou iemand me daar een linkje van kunnen geven, ik vind het zo irritant als je kickstart onder het rijden zo elke keer naar buiten en weer naar binnen zwaaitWaarschijnlijk is het niet die veer, er zit een metalen puntje in het kickstartpedaal zelf, wat er met een veertje voor zorgt dat het pendaal ingeklapt blijft.zoek op ''kickstartveer'' ,goede voor scrabble ook.
Foto: In het rode puntje, daar hoort hij dus in te zitten met een veertje.
Goedeavond,
Ik heb een probleem met mijn 2e tomos. Het is een oud model uit ik geloof 1997. Ik heb de carb verplaatst van onder het frame naar naast het frame. Het is een disco versie ofzo, dat staat op het kenteken bewijs. Nu heeft hij vanaf het begin al niet goed gelopen, ook niet met het rechte spruitstuk. Om hem te starten moet ik altijd de choke gebruiken, en om hem dan vervolgens aan te houden moet ik blijven spelen met het gas, todat hij na 5 seconden alnog uitvalt. Ik heb al wat aan de stationair schroef gedraait maar dat hielp ook niet, ook heb ik al een andere maat sproeier geprobeert, dit hielp ook niet. Weet iemand wat dit kan zijn?
De linkercarterkap kan je er zo afhalen, want aan deze kant zit geen olie. Aan de linkerkant bevindt zich de ontsteking, voortandwiel en ketting. Alleen achter de rechtercarterkap zit de blokolie.de voor en achtertandwielen beginnen toch wel puntig te worden toch maar even nieuwe erop gooien.
misschien een domme vraag kan je de deksel van het blok (ketting kant dus....) er zo af draaien zonder dat er motorolie o.i.d. uitloopt???
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten