Wat heb je precies gedaan en wat heb je vervangen (pakkingen, keerringen etc.)/ schoongemaakt?Ik heb mijn tomos afgelopen week is een onderhoudsbeurtje gegeven.
Ik heb hem niet echt opgevoerd ofzo maar hij liep altijd zo rond de 35km/h
Maar na die onderhoudsbeurt loopt die nog maar 25 km/h
Iemand enig idee wat die vent gedaan zou kunne hebben waardoor die nog maar 25 loopt?
Tomos komt trouwens uit 2009
foto van je 3l als het kan pleaseHoi,
Ik heb een probleempje met mijn Tomos 3L uit 68. Ik krijg de ketting niet los waardoor ik het blokje er ook niet onder weg krijg. Deze ketting moet ik bij een schakel losmaken, er zit namelijk een schakel bij die dikker is dan de anderen, maar hoe maak ik deze los?
Alvast bedankt
Jep, zoals ik al zei vonkt ie wel gewoon. Zal morgen wel eens die deotest doen... maar lijkt me sterk, want hij heeft het voor die drie jaar stilstaan prima en altijd gedaan.... In de tussentijd is er niks gebeurd (behalve dat ik hem op z'n kant naar mijn huis heb vervoerd, maar voordat ik dat deed had ie dit probleem ook al)Vonkt ie nog wel?
En kijk de pakkingen eens na.
ja hoor, 1 jaar garantie, bij 500km heb ik een gratis controle beurt, dus dan laat ik em ff goed nakijkeIk denk windvlagen, al het één helemaal nieuw ding is zal er weinig mee aan de hand zijn.
Maar je kan altijd voor de zekerheid even langs je brommerboer gaan. (er zit vast nog wel garantie op?)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 2 gasten