Niks is moeilijk aan een tomosja hoor, 1 jaar garantie, bij 500km heb ik een gratis controle beurt, dus dan laat ik em ff goed nakijkeIk denk windvlagen, al het één helemaal nieuw ding is zal er weinig mee aan de hand zijn.
Maar je kan altijd voor de zekerheid even langs je brommerboer gaan. (er zit vast nog wel garantie op?)
enig idee of ze de km teller kunnen nakijke/repraren of is dit moeilijk bij een tomos?
Nouuu,probeer met maar eens 150 meter sprint onder 7 seconden haha. Is niet makkelijk =DNiks is moeilijk aan een tomosja hoor, 1 jaar garantie, bij 500km heb ik een gratis controle beurt, dus dan laat ik em ff goed nakijkeIk denk windvlagen, al het één helemaal nieuw ding is zal er weinig mee aan de hand zijn.
Maar je kan altijd voor de zekerheid even langs je brommerboer gaan. (er zit vast nog wel garantie op?)
enig idee of ze de km teller kunnen nakijke/repraren of is dit moeilijk bij een tomos?
150 euro op zn hoogst zonder kentekenIk heb een tomos opgeknapt die een verzekeringsplaatje van 2006 heeft. Geen kenteken dus. Is eentje uit 1990-1993 denk ik.
Hij is verder helemaal goed, starten en lopen, er is niets stuk, en ziet er nog aardig uit. Gewoon origineel, niet gespoten of andere sjonniedingen.
Hoeveel is zoiets zonder kenteken waard? En hoeveel met? Ik heb die brommer zelf niet nodig maar als het netto niet duurder is om het kenteken erop te zetten is het nog wel eens leuk om rondjes te rijden
Omdat je een pindabrein bent. Na 20 posten ben je een forummer en dan kan je posten waar je maar wilt behalve in het beginners gedeelte. Als je daar wil posten moet je een supporter worden.Waarom kan ik in sommige forum delen niet posten?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten