Heyo,
een maat reed een klein rondje op men brommer maar toen hij hem stil wou leggen liet hij perongelijk traag op de grond glijden.
Hij lag dus op zijn uitlaat, en hij had het stuur nog vast. Er kwam een beetje olie uit de tank. Ik werd nogal panisch en begon naar allerlei fouten te zoeken. Die brommer is glans nieuw! Ik rij er een blok mee om, merk niks. Ik kijk beter en zie dat de ketting losjes zit. Terwijl ik naar huis rij hoor ik een geluid. Net een ketting die tegen iets aanscheurt. Maar dan zou ik toch heel de tijd dat geluid horen? Voor de rest rijd ie nog prima hoor. Mijn pa zei dat het geluid misschien van gewoon iets dat ergens tegenaan trilt. Door het plastiek. Het kwam ook wel niet meteen nadat hij even op de grond had gelegen. Het gedeelte waar de ketting vast zit heeft niet eens op de grond gelegen. Hij is zelfs helemaal niet hard op de grond gevallen ofzo. Een heel klein krasje kan je zien. Niks anders.... Enige ideeën waar dit aan kan liggen? Ik heb wel een belangrijke les geleerd. Niemand anders rijd nog op mijn brommer. Ik heb dus een Tomos Revival TS, niet opgedreven ofzo. Heb hem een week. Rijd echt goed. Enkel dat raar geluid (iets als een brrr) is opeens komen opdagen. Iemand ideeen? En als het gewoon iets is dat trilt, zijn er manieren om het goed vast te zetten?
Mvg
Staf