En natuurlijk zeggen ze er in winkel niks bij want dan ga je twijfelen over de aankoop

hhe dat doe ik 00k , heb geen zin in een boete van €90 voor onnodig veroorzaken van lawaai =Pdat vind ik zowieso al lomp , ze verkopen gewoon uitlaten enzo bij brommer-shops , en als je ze onder je tomos zet krijg je een boete!
hoezo geven ze dan de brommer shops geen boete![]()
kheb ook een powerfilter op me tomos eentje van Power 1 , als ik een jood zie dan boek ik hem gewoon half gas
Het is namelijk niet verboden om die dingen te verkopen, zelfs jij mag ze legaal kopen, als je de uitlaat op je brommer zet en je gaat er harder mee dan heb je een probleem.hoezo geven ze dan de brommer shops geen boete![]()
ik heb een brom..en kheb nog nauwelijk sgereden omdak hem nog aant opknappen ben en aant afstellen..maar kdenk dat ik wel een kans heb om aangehouden te worden vanwege het lawaai@ op een snor? ( ben je er al eens voor aangehouden door de politie )ik heb en homoet en powerfiltermaakt wel leuk geluidje samen :p
check me profiel , snorhhe dat doe ik 00k , heb geen zin in een boete van €90 voor onnodig veroorzaken van lawaai =Pdat vind ik zowieso al lomp , ze verkopen gewoon uitlaten enzo bij brommer-shops , en als je ze onder je tomos zet krijg je een boete!
hoezo geven ze dan de brommer shops geen boete![]()
kheb ook een powerfilter op me tomos eentje van Power 1 , als ik een jood zie dan boek ik hem gewoon half gas
@ wat heb je eigenlijk , een snor of een brom?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten