ik ben nieuw op het forum dus laat me het weten als ik iets fout doe.
mijn probleem is dat mijn tomos niet weg wil rijden als ik hem gestart heb toeren maakt hij heel makkelijk maar wegrijden of opschakelen doet hij niet.
dit probleem is begonnen toen ik sochtens wegreed en na +- 10 minuten gededen te hebben de benzine ophad ik rustig uitlaten rollen en op de reserve geduwd toen weer door proberen te rijden maar dit wou dus niet.
toen ik stil stond viel de tomos uit maar wou weer zonder problemen aan naa 1 keer kicken maar nogsteeds wou hij niet vooruit.
ik heb zelf al gecontroleerd op valse lucht bij de bekende plaatsen cilinderkop carb ..enz maar heb dit niet gevonden en toch lijkt het of hij minder compressie heeft als eerst
mijn set up is:
65 cc airsal cilinder
Bromkop
14/12 *standaard dellortho carb
techno cc/krul/circuit (3verschillende namen voor de zelfde uitlaat :S)
rij nu al een maand rond met deze setup nooit problemen mee gehat tot nu dus

verder draait het achterwiel wel zonder belasting (in de lucht dus) maar met belasting niet als ik het wiel laat draaien en daarna weer op de grond zet dan wil hij ff een wheely maken en staat dan weer 100 % stil dus koppeling leek mij uitgesloten.
ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en geen regels heb overtreden zo niet meld het even.
Greetz.
p.s. ik weet dat spelling niet echt mn beste punt is