Laatst een 2de hands Funtastic gekocht! (zie andere onderwerp voor foto)
En nu merk ik toch dat er maybe wat dingetjes aan de hand zijn.
Heb alles op forum afgezocht zodat ik geen dubbele dingen post

Bijvoorbeeld hangt de ketting wat te slap. Maar heb daar al een goede tutorial voor gevonden.
Tankdop heb ik besteld door een linkie hier

Maar toch wat vraagjes!
Er zit een speedy zwart uitlaat op. Ik geloof niet dat dit de standaard orginele is die erbij hoort?
Probleem is dat hij best wat pokke herrie maakt en dat ik gewoon niet eens een muziekkie onderweg kan luisteren

Alles zit goed gemonteerd en de herrie komt echt uit het achtereind van de uitlaat.
Mijn vraag of er een ander geschikte uitlaat te krijgen is?? Had wel gezocht maar vond alleen een snellere(denk ik)
http://www.rijwielparts.nl/cubecart/ind ... ductId=284
Zal dit schelen in geluid? En hoeveel scheelt dit aan snelheid? Hij gaat nu een normale 30.
En voor mij hoeft het niet veel harder. Maar ik neem aan dat met deze uitlaat ook een andere sproeier erin zal moeten??
Wat raden jullie aan?
Als ik heb gewerkt en hij heeft buiten gestaan.. Haalt hij een tijdje maar 25 km per uur tot dat ik 5 minuten rijdt..
En hij nijgt een beetje uit te vallen.. Dus een beetje choken.. Maar is dit gewoon een questie van warm worden??? Of wat anders??
En het verbruik vroeg ik mij wat af... Ik reedt er 30 kilometer mee en dacht ga maar ff tanken.. en bleek dat er net iets meer dan een litertje doorheen was??? Is dit verbuik normaal?? 1 op 30????

Dat waren mijn vragen dusver!
Groetjes Dave