Berichtdoor Lindsen » 16 dec 2011 14:20
Hij loopt niet meer...
Ik had het boutje dat was afgebroken, eruit laten halen bij de dealer.
Ik thuis dan nog meer eens proberen om de nieuwe uitlaat er op te zetten, en zonder al te veel kracht of iets te zetten brak hij al gelijk af met aandraaien. Mijn stemming werd daar niet echt beter van.. twee dagen later maar begonnen met het verzinnen wat ik nou zou gaan doen. Wegbrengen, en weer 30 euro betalen, of zelf kijken wat ik kan doen?
Ik natuurlijk voor het tweede kiezen. Ik dacht, als ik de cilinder kan vervangen door een 2e handse, of hem er dan uit zou kunnen draaien, zou mooi zijn.
Ik dus bezine leeg laten lopen, caburateur en luchtfilter er af, benzine kraan er af. toen maar eens geporbeert om de cilinderkop er af te halen. 3 van de 4 boutjes gingen goed, maar de laatste kreeg ik er niet af. als ik mijn ratel er op plaatsde, dan draaide hij wel op het moertje, maar de moer ging niet van de lange bout af, waar hij op vast zat. Hij draaide gewoon rond zonder los te komen. Wie weet wat het probleem is, of hoe ik hem los kan krijgen? krijg hem er niet af. wd40, ratel, met alleen een knijptang, gekeken en even met schroevendraaier er langsop. maar nee, krijg hem er niet af...
Ik dus alles weer er opzetten, ben ik klaar wil ik hem starten doet hij het niet. Het lijkt wel alsof als ik kick, er alleen wat gaat draaien vanwege het kicken maar geen ene reactie ernaast. dus er word helemaal niks verbrandt. ik de bougie er uit halen, en toen kicken, maar toen kreeg ik een hele schok dat wet geleid door de brommer heen, naar het stuur. Hoe moet ik controleren of de bougie vonkt? weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan?
Hoop snel reacties te krijgen want ben echt stront chagerijnig hierdoor!
Groetjes.