just try it out...Hallo, ik heb een Tomos Quadro snor, loopt nu 30 (teminste dat geeft de teller aan...). Ik heb al een beetje rondgezocht ook in de setup tabel maar ik kwam nogsteeds niet tot de conclusie.Nu wil ik zo snel mogelijk gaan met een snelle uitlaat technigas, endy, techno cc + andere tanwiel verhouding 26/26, 24/26, 22/26 + bromkop + bromzuiger + gaasfilter? Hoe hard zal ik ongeveer gaan met deze setup?
Aan zo'n reactie heeft niemand iets.just try it out...Hallo, ik heb een Tomos Quadro snor, loopt nu 30 (teminste dat geeft de teller aan...). Ik heb al een beetje rondgezocht ook in de setup tabel maar ik kwam nogsteeds niet tot de conclusie.Nu wil ik zo snel mogelijk gaan met een snelle uitlaat technigas, endy, techno cc + andere tanwiel verhouding 26/26, 24/26, 22/26 + bromkop + bromzuiger + gaasfilter? Hoe hard zal ik ongeveer gaan met deze setup?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Nu wil ik zo snel mogelijk gaan met een snelle uitlaat technigas, endy, techno cc + andere tanwiel verhouding 26/26, 24/26, 22/26 + bromkop + bromzuiger + gaasfilter? Hoe hard zal ik ongeveer gaan met deze setup?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten