Een brom revival heeft geen begrenzers. Wat je het beste kan doen...Tecno Bullit uitlaat voor A55 kopen. Er worden ook Tecnigas Next R terugloop uitlaten voor A55 verkocht maar die passen niet (goed). Ik weet het want ik heb er zelf ook een Tecnigas.
Ze noemen de Tecno bullet ook wel eens anders, zoals hier:
http://www.opvoeren.nl/shop/onderdeel.a ... ngstr_3819
Dan ga je al een stuk harder, alleen je moet misschien iets groter in sproeier, maat 58.
Je kan eventueel ook een 17,5 mm Dell Orto PHVA ED carburateur kopen, hoef je ook niets voor aan te passen, en je kan je choke, stationairsproeier en chokesproeier gewoon overzetten. Wel weer de goede maat hoofdsproeier zoeken, maar dat kan je zien aan de kleur van de bougie. Kosten: uitlaat én carburateur samen, rond de 100 euro voor nieuwe als je goed zoekt naar lage prijzen, en je haalt de 65 km/u. 2e hands zijn die carburateurs ook wel eens te koop, dan zijn ze nog goedkoper. Wel de goede nemen omdat er verschillende types PHVA zijn. De PHVA 17,5 ED is de goede. Je moet dan alleen de vacuumaansluiting dicht maken met een rubber dopje.
Als je de carburateur koopt zit er hoofdsproeier 65 in, die kan je laten zitten als je een powerfilter gebruikt. Er zitten wel vrij grote stationair en chokesproeiers in, en je kan het beste die 2 overzettenuit je eigen carburateur.
Ik heb namelijk ook de A55 cilinder, en die trekt echt lekker, en haalt ook ongeveer 65 op gps, met mijn omgebogen Tecnigas en 17,5 mm carburateur.
De Tecno uitlaat gaat iets harder, en is veel goedkoper, en past gelijk. Tecnigas Next R moet je ombuigen, achterophanging aanpassen (kwam ik pas achter toen ik m kocht), en trekt alleen iets sneller.