Tomos A35 Quardo E-start
65cc DMP
70cc Puch HD kop
15/15 Dellorto
26-22 >>>>>>>>>>> word 26-28
std luchtfilter
onsteking brom
Techno estoril
tegen de 80
oke is dit het enige waar het aan kan liggen? ik heb net een nieuwe uitlaat binnen gekregen maar die zet ik pas over een maand op ivm garantie dan doe ik ook meteen een nieuwe uitlaatpakking moet ik nog iets meer verangen?
hou er ook rekening mee dat de tapeinden vaak de zwakste punt is .
dus denk niet , ff een nieuwe pakking plaatsen en klaar.
ik zou dan ook nieuwe tapeinden halen en gelijk vervangen.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
ik heb deze tomos gekocht van een tomos handelaar die ze eerst doet opknappen en volgens mij was het vanaf het begin af aan al zo dat hij zoveel geluid maakte... maar nu heeft een vriend van mij ook een tomos en die is echt heel stil dus dat vind ik raar... dus weet niet of ik hierdoor prestatieverlies heb
Kan je niet even een filmpje maken? Is veel makkelijker om dan de oorzaak te bepalen.
Als je uitlaat gaat wisselen eerst even de tapeinden goed insprayen met wd 40. Even en laten trekken en dan rustig proberen los te draaien. Ik persoonlijk zou als de tapeindjes verroest zijn, de tapeindjes eruit halen en er inbus boutjes inzetten. Dus 2 moertjes op het tapeindje tegen elkaar aan zetten en het tapeindje eruit halen.