Berichtdoor Naad » 03 dec 2012 09:03
Zal eerdaags even kijken voor een Tecno Bos. Dacht er al wat te zien hangen bij de brommer zaak. Hoeveel harder gaat die pijp op top dan een tecno cc?
Heb alweer een probleem, m'n verlichting deed het eerst wel, alleen was het stadlicht kapot. Lampje kapot, alleen toen ik die eruit wilde halen zat het lampje vast, met een tang het lampje eruit gehaald, maar na het plaatsen van een nieuwe doet ook m'n dimlicht en groot licht het niet meer? Wie weet waar dit aan kan liggen? Heb een rechthoekige koplamp. Zag wel dat de lamp voor dimlicht en grootlicht op 2 polen contact maakt, maar de derde pool (tenminste die lijkt er ook op te zitten) maakt geen contact en hij aard verder ook nergens?
Mijn achterlicht doet het nog wel gewoon, maar doordat ik m'n remlichtschakelaar bij één van de remgrepen mist brand m'n remlicht constant. Hier moet ik dus even een nieuwe voor zoeken. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Als er foto's gewenst zijn zal ik die vanmiddag/vanavond wel even toevoegen. Heb deze vraag hier geplaatst, omdat een nieuw topic hierover onzin is.
Kan ik trouwens zonder problemen een rond koplamp monteren op m'n flexer uit 2000? Vind dat vierkante geval wel zo lelijk en als het probleem in een kapotte fitting zit, zou een nieuwe koplamp het hele probleem direct oplossen.
Tomos Flexer snor:
50cc std. / bromkop / bromzuiger
16mm spruitstuk / std. membraam
15/15 carb + powerfilter
Proma GP
26/24
Snelheid: 60 @ GPS (doel: 65-70)
viewtopic.php?f=68&t=19571