Heb jij geel en groen gemixt in je koppeling? Dat gaat nooit werken. Of in de eerste bijvoorbeeld geel en de tweede groen?Bedankt voor je beidragen hier, heb er veel aan gehad.
Ook erg makkelijk dat je er foto,s bij hebt gedaan (zegt veel meer).
Ben zelf ook aan de slag gegaan aan de hand van jouw verslag en heb dus een zelfde koppeling gemaakt.
Alleen heb ik veertjes van Polini gebruikt (geel en groen).
Loopt perfectmet een standaard 50cc, alleen schakelthij
niet helemaal lekker naar z,n tweede versnelling, hier moet ik vandaag even naar kijken?
Nogmaals dank voor je uitleg!
Jow ik ben nu ook bezig met een ktm, heb deze gwn via mp besteld :p.Helaas gaat de ktm koppeling niet passen omdat die simpelweg gewoon teveel uitsteekt. Heb mn blok wel dicht gekregen maar beweging kreeg ik vervolgens niet meer in de kickstart ghehe, letterlijk zat de ktm klem tegen mn blok. Trekveerkoppeling zit wel in z'n 2 en werkt goed ^^, alleen mn blok lekt dus moet nieuwe carterpakking gaan halen, en na mn blok al 5x in en uit elkaar te hebben gehaald met carb etc erbij weinig zin meer in om nog een keer te doen. Misschien dat ik nog trekveren in mn 1e koppeling gooi en daarmee uit want de KTM heeft me teveel tijd en (vergeefse) moeite gekost.
Er zou nog wel een oplossing zijn en dat is om het uitstekende deel eraf te zagen maar dit is haast onbegonnen werk xD.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten