eyEen foto zegt meer inderdaad, kan het even niet helemaal plaatsen waar een rubbertje zou moeten zitten.
http://wiki.tomosforum.nl/index.php/Vra ... _vervangen
^ Dat is in ieder geval de How-To om het vraagtekenveertje te vervangen.
oke bedankt anders maak ik morgen even een foto maar hoe plaats je hier een foto?ik een rubber ring lijkt me op een keering verder zitten daar geen rubberen ringen volgens mij
[ Post made via Mobile Device ]
eyVia tinypic uploaden en dan hier de IMG code plaatsen.
woow dat is inderdaad heel vreemd ! maar dat rubber ringetje komt dus niet in het blok!?Voor zover ik de foto's kan beoordelen lijkt me dit de rubber ring die normaal in je carburateur hoort achter de witte bus. Hoe die in het carter terecht komt is mij een raadsel.
hallonee zoals al werd gezegd komt bij de carb vandaan ik weet wel hoe die er komt. zat wss nog aan het spruitstuk toen het carter open was en is erin gevallen met inelkaar zetten zit namelijk boven elkaar
eyKan je wel kicken als je de rechter carter er op zet?
Als dat wel lukt dan krijg je hem gewoon niet door de compressie heen met je handen.
Of heb je toevallig nog de zuigerstop er in zitten?
Als het carter er niet op zit en je draait aan de tandwielassen dan gaat de krukas soms niet mee omdat de tandwielas dan geen ondersteuning vanuit het lager van de kap krijgt en dus op en neer kan bewegen.
Is er niks mis met het lager in de kap dat hij niet meer draait als je die er op zet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten