Zeg dat maar niet te hard, dat heb ik ook ooit gezegd en er heeft nu al zeker 400 euro aan alleen opvoerdelen op gezeten.Nu nog opzoek naar een leuk uitlaatje want van 30 rijden word je helemaal dol, en wellicht nog een koplampspoilert van een quadro erop bouwen, en dan vind ik het wel weer even prima, denk ik!
ik ken het probleem, ook bij al mn ex brommers gehad, veels te veel geld aan uit gegeven.Hoe wil jij in bezit van de kentekenpapieren komen als ze nog op de naam van de oude eigenaar staan? Tenminste als je ze via de site van de RDW opnieuw aanvraagt en laat versturen gaan ze naar het laatst bekende adres en dat is dus van de oude eigenaar. EDIT: o iets te snel gelezen, je kreeg wel gehoor van hem. Foutje .
Zeg dat maar niet te hard, dat heb ik ook ooit gezegd en er heeft nu al zeker 400 euro aan alleen opvoerdelen op gezeten.Nu nog opzoek naar een leuk uitlaatje want van 30 rijden word je helemaal dol, en wellicht nog een koplampspoilert van een quadro erop bouwen, en dan vind ik het wel weer even prima, denk ik!
Leuk dingetje!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast