Dat is wat bedoelde geloof ik :pZelfde soldeer techniek als dat ze met waterleidingen deden/doen gok ik.
[ Post made via Mobile Device ]

Dat is wat bedoelde geloof ik :pZelfde soldeer techniek als dat ze met waterleidingen deden/doen gok ik.
Nou dat werkt niet helemaal hoe jij zij maar je zit er niet ver van af.Dat is wat bedoelde geloof ik :pZelfde soldeer techniek als dat ze met waterleidingen deden/doen gok ik.
[ Post made via Mobile Device ]
Cool, dat wist ik niet! Zal er volgende keer aan denkenik had eventueel ook een kunststof busje kunnen draaien voor je carb
het treklager van je koppeling bedoelde ik eigelijk.@brother, ik zal nog even een filmpje maken van het geluid. Welk lager bedoel je trouwens, de naald lager of kogellager.
@buitertje, ik kon niet zo snel rijden omdat ik met 1 hand filmde, dus bleef wat langer in de versnelling hangen. Hij gaat met optrekken goed vooruit. Heel snel is die niet maar ik heb ook nog niets gedaan om hem beter af te stellen, was blij dat ie goed reed:). Verder heb ik het idee dat ik nog niet echt vol gas heb kunnen geven vanwege de gaskabel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast