optie b maar dan aangepast.Ik heb even een vraagje;
Ik rij momenteel rond de 60 km/pu met m'n tomos.
Ik wil alleen dat hij nog wat harder optrekt, zegmaar dat ik scooters eruit trekmaar m'n top mag niet hoger gaan dan 65.
Welke setup zou hier het beste voor zijn? :
Airsal 50cc snel + Bromkop
twv 26 - 22
Std luchtfilter
Technigas Next R
Ontsteking op brom
15mm carb + sptuirstuk
Technigas Next R
Ontsteking op brom
15mm carb + spruitstuk
Of hebben jullie andere suggesties?
Mvg
Laser x pro maakt niet meer geluid dan tecnigas next r of elke andere opvoeruitlaat tenzij je de demperwol op hebt.Dankjewel!
65cc aanpassen, ga ik doen! Ben momenteel al een beetje aan het oefenen op een std 50cc, zal anders ff een keertje een poortmap hier ergens posten.
Laser x Pro omlassen had je al eerder voorgesteld, waarvoor nog bedankt! Sorry ik was op vakantie dus vandaar dat ik niet reageerde hehe...![]()
Alleen het probleem hier is een beetje, er rijden hier non stop motorwouten rond, dus vandaar dat standaard luchtfilter.
Ook daarom viel de Laser x pro af, maakte teveel herrie![]()
Ook door de herrie heb ik er nu een standaard luchtfilter op zitten, ik vrees dat ik ook een std luchtfilter op een 65cc moet gooien, ben zelf al beetje bezig geweest met een powerfilter stiller maken, maar is niet echt goed gelukt.
En de KTM koppeling, strak idee! ik moet heirvoor nog wel even sparen ben ik bang... crisis
Maar vandaar dat ik zulke onlogische setup's maakte, 65cc met standaard filter enzo, want hij mag echt niet teveel herrie maken, maat van me had eerder al een boete gehad wegens geluidsoverlast of iets dergelijks, en damn, die liep wel lekker hoog op! hehe
Ik ga het proberen, met de extra gaten in 't luchtfilter enzo, ben momenteel bezig een soort van geludisdichte box maken die om m'n powerfilter gaat, maar nog steeds geen succes, maar we komen er wel!Laser x pro maakt niet meer geluid dan tecnigas next r of elke andere opvoeruitlaat tenzij je de demperwol op hebt. hij is alleen een stuk groter gaasfilter maakt wel meer lawaai. maar klinkt juist lekker. maar als je uitlaatpakking goed is en je demperwol. dan maakt het niet teveel lawaai hoor. maja klote als ze daar al snel om gaan zeuren. veel motorwouten daarzo dan? ik rijd zelf meestel binnendoor behalve savonds dan zie je ze niet en als ze per auto zijn maakt niks uit btw we gaan ook wel vaak rijden in duitsland. kom je ze helemaal niet tegen. tenminste hier over de grens niet. Btw in orginele luchtfilter kan je ook extra gaten boren he. helpt ook. maar gaasfilter is beter.je moet wel opletten dat je de gaten boort aan de aanzichtzijde zeg maar en alleen waar schuimfilter achterzit. anders filtert hij de lucht niet en dempt het geluid ook minderAlvast succes
Membraan kan je echt maar op 1 manier monteren.Membraan hoort zo gemonteerd te zitten, dat de lippen met de losse kant aan de onderzijde zitten (de lippen krullen naar boven). Als je dit hebt omgedraaid kan dit wellicht de oorzaak zijn..
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast