Ik weet niet wat je hier verteldsjongejonge... dit is de enigste keer dat hij vastliep het kwam namelijk doordat buisje zegmaar wat voor in de carb zit bij de luchtinlaat was losgeschoten/getrild en toen de cillinder ingeschoten. Laat mij lekker experimenteren wie niet sleuteld leert niet.
laatmaar
Heb je ook al koppelingsveren ingekort/andere koppeling. dat helpt ook erg veel.Wat brother zegt. Stelletje wijven hier zeg.
Ik heb een 14/14 carb, powerfilter, en een origineel ontgrenst brom spruitstuk. CC uitlaatj, en vet coole handvatten.
Vertanding 26-28. 2 speed blok van een geel kenteken.
Ik trek nog lang geen wheelie, maar de voor-schokdempers rekken wel helemaal uit.
De top ligt op 40 km/h en dan ineens stopt hij met trekken en blijft hij op 40 hangen, dat komt waarschijnlijk omdat hij dan aan zijn maximale toeren zit.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik hem beter kan laten trekken.
En je zit hier toch op het forum om elkaar te helpen, niet om elkaar af te branden...
Het hele forum doorzoeken naar de informatie die je nodig hebt is ook niet altijd te doen.
Nope, ik weet niet of ik hem daarmee verpest.
Heb je ook al koppelingsveren ingekort/andere koppeling. dat helpt ook erg veel.![]()
Of de poorten aangepast?
Aangepaste KTM koppeling (1e versn.) voor tomos. zoals ik die ook heb of zelfbouw met scootertrekveren enzo.Nope, ik weet niet of ik hem daarmee verpest.
Heb je ook al koppelingsveren ingekort/andere koppeling. dat helpt ook erg veel.![]()
Of de poorten aangepast?
Die dingen heb ik nog nooit gedaan, ik zou het wel kunnen proberen.
Wat bedoel je met andere koppeling?
mm ja die nicasil laag moet niet afbrokkelen. Hoe kan ik daarvoor zorgen? Door alleen 1 kant op te vijlen of?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten